For mig er det ret enkelt: det handler om at udvikle forretning gennem kommunikation sammen med gode mennesker - i en sund og udviklende proces!
Jeg har ejet og drevet bl.a. kommunikationsvirksomhed i mere end 25 år. Og jeg ved, at min eneste berettigelse er at skabe resultater, også i den næste opgave. Derfor er der ingen snakken udenom, ingen skjulte agendaer - kun en eneste interesse, nemlig at hele det hold, der sættes ind på en given opgave kommer sikkert og godt i mål.
Fokus på målet: Kommunikation er aldrig målet i sig selv. Det er midlet til at nå målet. Derfor skal målet være helt klart fra starten. Og der skal være klar ledelsesopbakning.
Udgangspunktet skal være indiskutabelt: Der kommer uklar og uforståelig kommunikation ud af et uklart udgangspunkt. .
Målet helliger ikke midlet. I disse tider, hvor alle skal være med på de sociale medier, forfalder man nemt til ikke at tænke sig om. Så enhver snak om kommunikation med mig, starter med at finde ud af hvad virksomheden har på hjerte og hvem der skal høre på det. Siden hen skal vi nok finde en måde at få transporteret budskabet ud på.