Hvis du er en af dem, der ser kommunikation som en vej til at nå dine forretningsmæssige mål - er det måske nu, vi skal ta’ en snak.

At stå stærkt i markedet handler om evnen til at sætte sig ind i kundens verden. At forstå præcist hvornår og hvordan kunden skal mødes, i dennes rejse på vej mod en købsbeslutning. 

I en stadig mere kompleks og ofte uigennemskuelig verden, handler det i stigende grad om at bygge bro mellem virksomheder og deres kunder.

Med udgangspunkt i - på den ene side virksomhedens forretningsvirkelighed, og på den anden side dens kunders krav og forventninger, ligger næsten altid svaret på, hvordan virksomhedens kommunikation kan udvikles, så den bliver et kraftfuldt middel til at nå både egne og kundernes forretningsmæssige mål.

Mit navn er Knud Erik Knudsen. Jeg har i mere end 25 år arbejdet som selvstændig specialist og rådgiver med udvikling af forretninger og kommunikation. Mit fokus er på virksomheder og ledere der har erkendt, at kommunikation er et af de mest effektive strategiske værktøjer - måske det stærkeste.