Mere end 25 år som rådgiver i dansk erhvervsliv, giver naturligvis et betydeligt netværk af både kunder og øvrige samarbejdspartnere. Et par af disse har nedenfor været så venlige at give mig et par ord med på vejen:
“Umiddelbart var det, som triggede mig ved min første samtale med Knud Erik, hans input om et ”Why” for KMC – virksomhedens berettigelse/sjæl. I Knud Erik og hans teams analysearbejde har de været fantastisk gode til at spotte og definere KMC’s sjæl og komme med anbefalinger, der både indadtil, og udadtil kunne styrke denne i profileringen. Resultatet har været en ny og moderne visuel identitet samt et pay-off, der fremadrettet viser den vej, vi som virksomhed ønsker at gå.”
“Gennem årene har Knud Erik og jeg haft et godt og konstruktivt samarbejde i forbindelse med udvikling af solide kommunikationsløsninger i nogle af de selskaber, jeg har arbejdet med.
Da CJ Group skulle have kigget på en ny platform for kommunikation af gruppens tre selskaber, var det derfor naturligt at kontakte Knud Erik. Opgaven ændrede sig imidlertid hurtigt, da vi blev klar over, at der var tale om en tydeliggørelse af en strukturel strategisk udvikling imellem selskaberne. Dette arbejde har Knud Erik været en stærk og, med hans direkte facon, værdifuld sparringspartner i.
CJ Group står nu med en klar agenda for de kommende år, udarbejdet i et stærkt samarbejde mellem ledelse, ejere og bestyrelse – med Knud Erik som ekstern katalysator.”
Min erfaring som forretnings- og kommunikationsrådgiver kommer fra arbejde med virksomheder som blandt andre:
3Step IT - CAFAX Gruppen - CJ Group - Danfoss - Energi Fyn - Graasten Salater - Gram - KG Hansen - KMC - LEGO - LEGOLAND - Lindab - Modulex - ORAS - Region Syddanmark - Sydbank - Sønderborg Kommune - TC Group - Weekendavisen